søndag den 13. marts 2011

Loppemarked weee...

Jeg blev vækket tidligt i morges ca. kl. 5 15 af ungerne der kom springende ind i sengen. Så jeg tænkte, at jeg jo lige så godt kunne smutte i bad med det samme, så jeg var klar til det store halv årlige loppemarked i Rødovre Centrum.
Så jeg kørte derop kl. 7 45, ( startede dog først kl. 9) man skal jo være tidligt på den, hvis man vil finde de gode tilbud.
Denne søde seng med dyne og pude, passer perfekt til mine maileg mus :) Og dette skønne gamle optræksur i sart mint grøn. 
Dette store tobaks skab med flugenet.
Damen der stod i boden var ik til at stikke eller hakke i, så jeg måtte desværre give den fulde pris som hun forlangte.. Men så fik jeg det også :D)

Rigtig sød slagkasse til at lægge masser af legetøj i.
Jeg er bare helt vild med denne kande i sart lyseblå og den er bare rigtig stor, korset og blonden var med.

Så lidt fandt jeg da... dejligt.

4 kommentarer:

Sommerhusstil sagde ...

Hejsa det var da nogle fine ting du fik fat i :o)Rigtig sød blog du har!!Klem Betina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Hej Tina.
Det var bare smaddergodt lavet, meget iderigt, enormt elegant og fantasifuldt udført og skide skægt, alle de lege du havde fundet på. Du er bare fantastisk som ideskaber, gid du kunne bruge det som dit arbejde og ikke kun som en fritidsinteresse.
Kærlig hilen
mor

Lisbet / *LLL og Co.* sagde ...

Hej Tina,

Sikke nogle skønne ting, du fandt på loppemarkedet!

Med de priser du har givet for tingene, gætter jeg på, du bor vest for Storebælt... Har jeg ret? ;-)

Smil fra Lisbet