onsdag den 6. april 2011

Pakke med posten :)

Så, så man lige en glad mig, da postbudet bankede på døren.
Min Giveaway pakke fra Gabrielles' er kommet..Weeeeeeeee...

Der bliver snakket så meget om nu til dage, at vi alle skal blive mere grønne..
Så den er jeg hoppet med på, med at gøre alt på den GRØNNE måde !!


Derfor bestilte jeg, alt mit Greengate i denne omgang i den dejlige forårs grønne farve og så ligger påsken jo også lige om hjørnet. Så der er det jo oplagt at bruge dette fine stel  :)
Der mangler desværre 2 kagetallerkner, da de var i restordre, så dem må jeg vente i spænding på, til i næste uge..
Er faktisk gået hen og blevet rart vild med den grønne, den er så frisk í farven, at man bliver helt glad i låget af den.
Nu mangler jeg bare at sætte de nye ting på plads og gøre lidt påske klart herhjemme.
Knus Tina

2 kommentarer:

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Sikke fine ting du fik dig:-)har også allerede fået min jeg bestilte mandag eftermiddag.Kram Else
P.S Så fik jeg malet et Greengate billede takket være dig og din opmundring på at jeg kunne hi hi