torsdag den 7. april 2011

Påske pynt :)

Så er jeg så småt gået igang med påske op pynten, det er så hygsomt.
Jeg nyder at finde det helt rigtige sted til mine ting, og det kan sagtens tage flere dage før den helt rigtige plads er fundet til mit påskepynt.
Jeg har endelig fået købt, mine elskede Easter parade Maileg's figurer. De er simpelthen så fine og nærmest et must for Maileg fan.
Jeg fik lige fat i de sidste 3, de havde i Skattekisten i Hvidovre.
Her er et lille udpluk indtil videre.. Og så har jeg fået mit nye grønne Greengate i brug.








Så mangler jeg bare resten, som lige skal organiseres  ;D))

6 kommentarer:

gpnorman sagde ...

Hej Tina
Hvor ser der hyggeligt ud hos dig.
Susi og dig,ja.. I kan bare der ...
Jeg bliver meget inspireret.

Anonym sagde ...

Næ hvor fint du har fået pyntet....Her er jeg også så småt gået igang..Kram Else

Anonym sagde ...

Hold da helt op - det hele ser godt ud :)
Jeg er helt vilde med dine Maileg kaniner. ved du mon hvor de ellers kan købes?

Lulufant sagde ...

Tak for ordene :)
Jeg skal have det sidste op i de næste par dage, hvis jeg for tid. Det er bare så hyggeligt at gå og nusse med påske pynten. :)
Til Else
Så må du vise os dit påske pynt når du er færdig..
Til Anonym
Du skal prøve hos www.byneel.dk, de har masser af Maileg.
Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
jeanette sagde ...

kære tina . Heldigvis gik det godt med den lille mand ,som du selv siger er man jo desværre stadig autoitetstro ,det var også ved at gå galt for min lille søn da han var ca.1år .så vi skal nok blive bedre tilat lytte til os selv ,det er jo trods alt os der kender vores børn bedst. mange kærlige påske hilsner til dig og din familie.