tirsdag den 31. maj 2011

Lille forandring stor effekt :)

I søndags da jeg læste reklamerne, så jeg ved et lykketræf i vores lokale isenkrammer at der sørme var mit drømme badeforhæng i lyseblåt og så endda på tilbud til 50 kr. ( vildt billigt...) Jeg har i et godt stykke tid efterlyst sådan et badeforhæng, men det har bare ikke været til at opdrive her på omegnen.
Så I kan tro, at man ikke kunne se mine fodsåler for bare støv, da de åbnede kl 11 om søndagen.
Nå, men....... nu er jeg godt tilfreds med den nye lyse sommerhus stil, som også har fundet vejen ud til vores badeværelse. Det andet blev alligevel for dystert og mut for mig. Jeg har egentlig ikke lavet så meget om. Mit skab er blevet malet helt hvidt og har fået et Greengate viskestykke bag glasset. Spejlet og knagerne har fået samme tur og så et par trådkurve og en ny skammel. That's it...   :P) Men hold nu op, hvor jeg syntes at det pyntede.
Ja ja ..... Jeg ved det godt, at jeg sagde at jeg elskede mit lille badeværelse, som det var før. Men jeg holder nu altså mere af, at der er et sammenhæng, og når det hele går op i en højere enhed.




 





Sådan så badeværelset ud før Klik her og se.
Før billede: 
Efter:

6 kommentarer:

angie sagde ...

ihre dekoration ist wunderschön!!! viele grüße von angie aus deutschland

angie sagde ...

Jeg kan godt lide at læse i hendes blog! Hvis du har installeret Google oversætter, selv folk fra andre lande læser deres tekst! Hilsen fra angie


se her, så det vil blive installeret:

http://translate.google.com/translate_tools?hl=de

Frk Lehmann sagde ...

Det ser super fint ud !! :o) Virkelig.. Nogle gange skal der kun "små" ændringer til.. !!
Knus fra Frk. Lehmann

Lulufant sagde ...

Tak Stricksonne og Frk Lehmann :)
Jeg er også blevet rigtig glag for det..
Til Stricksonne:
Det link du har skrevet, virker desværre ikke, jeg har prøvet :(
Jeg har også prøvet flere gange at sætte Google oversætter ind som en gadget men kam bare ikke få det til at lykkes. Så hvis der er nogen der ved hvordan man gør, vil jeg meget gerne høre om det.
Knus Tina

Sisse sagde ...

Hej Tina

dejlig blog du har, Og holda op hvor er du god til at male og sy

Hvor har du købt dit badeforhæng super lækker farve, bor selv i glostrup hvissinge :-)

Lulufant sagde ...

Hej Sisse.
Tak for de rosene ord :P) De luner så dejligt.
Jeg har købt badeforhængene i Rødovre C i Rødovre Isenkræmmeren. Den ligger lige ved indgangen, når du kommer fra Tårnvej.
Du skal nok gå ned i kælderen ( hvor de har ting til badeværelset), hvis du søger netop denne lyseblå. Da jeg var der, var der nemlig ikke nogen ude foran, hvor de havde lagt alle de andre farver, og de havde ikke så mange i lyseblå. Så prøv det, jeg håber at at lykkes for dig.
Knus Tina