onsdag den 29. juni 2011

Copycat med malerhjerne

Jeg har haft malerhjerne i de sidste par dage, jeg har spray malet, pensel malet og gået i en tåge af malingdamp.. Ufff.... Det gælder jo om at udnytte det gode sommervejr, så længe det nu er her.
Nå, men ....disse møbler jeg har malet, er blandt andet møbler fra loppemarkeder, der bare har stået og ventet på penselstrøg. Men nu er det gjort og jeg er vældig tilfreds med resultatet. Jeg har været så fræk at lege copycat med min gamle skamlens farve og stofbetræk, fra en af mine ynglings blogs. Det er fra Greengate's ukronet samler dronning Susi , at jeg har set denne skønne sammenblanding af farver. Og så tænkte jeg, at sådan skulle min skammel da også se ud, så Susi - jeg håber at det er okey !! Og hos Fru lysesød er Anette i fuld gang med at male sine stole lyseblå ( som jo også er min ynglings farve) og det ville jeg da også lige afprøve på en af mine nyankommende stole fra søndagens loppemarked.
 Her er de nymalet ting, der er både før og efter billeder :)

Nu :







Før :



Den høje børnestol, kunne jeg ikke finde et billede af som den var før, men den var helt sort. Så jeg syntes at det pyntede at den blev malet hvid..

9 kommentarer:

Anette sagde ...

Hej Tina.
Hvor ser det godt ud.

Helt fantastisk, som en gang maling kan forvandle ting :-))

Min gemal ryster på hovedet, hvergang jeg findet et eller andet, og siger "den skal bare ha en gang maling" Men tror han synes det er meget sjovt, når det kommer til stykket.

Hvad synes du om den blå stol???

Knus Anette

Anonym sagde ...

WAUUU Tina ja den lyseblå faver er super og hvor er tingene bare blevet fine.Jeg er også igang med lidt lyseblåt den syndes jeg personlig lige giver det sidste plandt alt det hvide.
Smiler lidt Anette tror vores mænd kunne danne en fælles klub her ryster manden også på hovedet og siger tænk hvad vi ikke kunne få for alle de penge.Men guskelov vare det kort for når jeg er færdig syndes han for det meste det er godt.Stort Kram herfra og forsat god sommer

Lulufant sagde ...

Til Anette

Jeg er VILD med den, VILD... :) Jeg sagde med det samme at jeg også ville have mit spisebord i lyseblåt med en hvid bordplade.. Brian sagde med det samme - Det gør du altså ik' Tina.
Men, det tror jeg nu at jeg gør alligevel.. Muhhaaaa... Onde mig..

Til Else.

Ja, som du siger- det sætter lige lidt mere gang i det, så det hele ikke bliver for hvidt. Så jeg ser måske mig selv står og svinge penslen helt uhæmmet rundt omkring på møblerne i de næste par dage :))))
God ide' med den klub, så kan den hedde - kom lad os brokke os...
Iiiihhh... altså de mænd. Man kan ikke leve med eller uden dem, hvad gør man, hvad gør man :P)

Og en forsat god sommer til Jer tøser også..

Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Diana`s sagde ...

hej Tina..malerhjerne eller ej ..så er det virkelig fine ting du har handlet og malet..
jeg har fulgt med på din blogg i noget tid og har meldt mig som følge..hvor er det bare nogle vildt flotte ting du kan med en pensel,er vildt benovet over dine tiltag til div fest /børnefødselsdag..og ikke at forglemme dine flotte kager.waauue
hej fra Diana

Lulufant sagde ...

Hej Susi.. Det var nu hurtig overstået med malingen, dewn var nemlig rigtig god at male med :) Vi har ferie fra i morgen af, så vi kunne da sagtens finde en dag, vi regner nemlig også med at vi skal et smut i sommerhuset på et tidspunkt, og så kunne jeg da tage færgen over og besøge dig.. Men deroppe er der altså ingen computer, så det er nok smart hvis du får det, så kan vi nok nemmere finde en dato :) For jeg vil da mægtig gerne møde dig :P)
Det vil jeg da lige se på igen de billeder fra din søsters' hus. Så kan Brian måske danne sig et bedre indtryk af hvordan det kunne se ud. Jeg har det jo selv inde i mit hovedet og der ser det fantastisk ud. Men det er jo nemt nok at sige..

Til Diana
Velkommen til min blog, det så dejligt at du har lyst til at følge mig.
Tusinde tak for alle roserne, det betyder så meget for mig, mere ind du nok aner :) Jeg håber bare at jeg en dag vil kunne leve af mine kreative evner, jeg ved bare ikke hvilken hylde jeg lige hører til endnu, fordi jeg elsker det hele, designe, male, save, skærre, dekorere, bage kager og indrette.. Så det må tiden vise hvor jeg ender henne..

Stort sommer knus fra mig
Tina <3

Lulufant sagde ...

Hej Susi
Sikke en babbelap jeg har skrevet til dig.. Thi hi.. ;D)
Dewn = den
Og jeg mente at du lige må få mit mobil nr, så vi kan sms..
Der manglede vist lige nogen tekst der..

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.