lørdag den 11. juni 2011

Dagens smil :D)

Igår havde Andreas fået lov til at se en dvd med  Bamse, Forlæns og Baglæns. ( Der hvor Bamse besøger de forskellige planeter, igår besøgte de planeten, hvor alle lugte kommer fra. )
Nå, men..... her til morgen !!
Andreas ligger ved siden af Brian, de begge sover. Andreas vågner, slår en prut og begynder straks at bakse med armen bag sig. Derefter tager han hurtig sin hånd op i Brian's hovede og siger...
- Far, far, vågn op. Jeg har fanget en prut  til dig. Prøv at lugt, hvilken duft den har valgt oppe på " Lugtenes planet" !!  :D)

Andreas fortsætter.......

- Moar.... Har du også været oppe på "Lugtenes planet" og valgt din duft, da du var helt lille???
- Hvad mener du Andreas, spurgte jeg. - Lugter jeg da også grimt??
Han svarer...
-NEJ moar, men HVORFOR tager du så parfume på, når du HAR fået din duft??
Jeg svarer - Det gør man, så man kan dufte dejligt.
Andreas holder en tænke pause, kigger forundret på mig og svarer så.
- Jamen moar altså..... det er da fjollet, da din duft jo var kage!!!   ;D))))

Jeg elsker sku den dreng <3


4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Han ser skisme også dejlig ud.

Anonym sagde ...

Hejsa Tina...Ja de kære børn kan komme med mange guldkorn :-)Hvor er han kær.Kram og rigtig dejlig lørdag til dig og din familie

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Lulufant sagde ...

Mennnn.....Det er nu heller ikke det værste man kan lugte af :) Andreas sagde, at det var helt præcist chokoladekage af jeg altid duftede af, så det må jeg jo nok tage hans ord på..
I må alle have en skøn lørdag.

Knus Tina