fredag den 3. juni 2011

Gåsegang i Dragør Havn

Idag har vi været en tur til Dragør. Jeg er selv kommet der tit som barn, med mine egne forældre. Så nu fører jeg denne tradition videre til mine børn.
Jeg ved ikke om I har været der, men der er utrolig meget at se på og fin gå afstand imellem særværdighederne, stranden, Dragør fortet, Den Gamle By, havnen og en masse gæs. Dragør er en utrolig hyggelig by og betemt et besøg værd.
I denne omgang besøgte vi kun Den Gamle By, nogle gæs og havnen med børnene.
Her er lidt billeder derfra.









Det har bare været en så hyggelig dag.
Stort knus til Jer derude


2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Smukt sted - gode billeder. Det sted burde jeg besøge.

Lulufant sagde ...

Tak Marianne :)
Det syntes jeg bestemt du skulle, der er en rigtig hyggelig stemning der.
Og gode spise muligheder, hvis man er til havnemad ( fisk og is )
Ha' en dejlig fredag
Knus Tina