mandag den 15. august 2011

Største Greengate kup ever

Igår var det Tobias fødselsdag, men jeg følte helt at det også var min da jeg var oppe på loppemarkedet. Jeg fandt nemlig en bod med MASSER af Greengate... Wuhhhhh hoooooo... endelig var der en bod, med total lækre ting, man kunne savle over..
Og savlet det blev der, jeg var næsten i en slags trance da jeg så alle de flotte ting foran mig. Så det endte med at jeg næsten, ( jeg sagde næsten hmmm...  ) købte hele boden. Jeg fik ihvertfald rigtig meget lækkert med hjem.
Senere på dagen tog familien og jeg også lige et smut forbi Lyngby, der var også et loppemarked og lidt Greengate. Så alt i alt en meget indbringende dag igår Weeeeeeeeeeeeeee.   :)  :)
Her er hvad jeg fik oppe fra det lokale loppemarked.

 3 stk. muleposer
 3 pudebetræk i str. 50x50 cm
 Yderligere 2 mere pudebetræk i str. 50x50 cm 
 3 viskestykker
2 skjorter/bluser
(De skal klippes op og så skal der sys nogle ting af det fine stof )
 Godt 3 m voksdug
 Lidt porcelæn, 2 lattekrus, 2 tallerkner, 4 stk. kop med underkop
 1 dåse og 1 lille dåse med duftlys
 1 stk flødekande og 1 lattekop
 1 stk lysestage og 1 tekande
 3 tallerkner og 8 lattekrus
 Og til sidst 12 stk melamin middags tallerkner
 
Dette er loppefundene fra Lyngby
1 stk. hæklet lyseblåt tæppe ( Dette er dog ik i Greengate, men passer helt perfekt dertil )
 
1 stk Greengate opslags tavle
 
Lige et nærbillede  :)
Dette er dagens høst, ikke dårligt vel?
Bare så der ikke skal herske nogen tvivl......
- JEG ELSKER GREENGATE  <3

9 kommentarer:

Anette sagde ...

Sådan Tina.
Kan godt forstå du synes det er et røverkøb, eller kup :-))) Og det skulle være så sundt med havregryn og grød. Så ingen skade sket :-))
Tillykke med de fine ting.
God dag til dig og dine
Knus Anette

Lulufant sagde ...

Wuuu huuuu jubiii... Endelig 1 der forstår mig :)
Thi hi, det har du har nok ret i at det skulle være sundt Anette. Gid min samvittighed vil forsvinde for hver bid jeg tager :) :) :)
Og tak i lige måde søde Anette
Knus Tina

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Sikke da en herlig høst du fik dig dig. Jeg kan godt forstå at du er glad. Hilsen en greengate fan

Anna Berit sagde ...

Hvor er du bare heldig at få alle de flotte ting til så små penge. Lækkert. ;) Glæder mig til at se billeder af dem i brug. Knus

Anonym sagde ...

Hold da op Tina ja det er sku da et kup der vil noget Øv for søren da er lige kommet hjem derover fra Du må lige sige til næste gang så starter jeg da bilen og sikke nogen fede skjorter du kan da ikke bruge 2 søde :-)
Men jeg fik nogen fede ting med hjem fra Sisse så lidt var der da tilbage.Forsat rigtig dejlig dag til dig og familien

REDNEVAL sagde ...

Wow !!!!!!!!!
Tina! These are treasures from GG!
I also ate porridge!
: o)))
Jarka

Lulufant sagde ...

Til Else..
Jeg kan slet ikke være i skjorterne.. de er alt for små, jeg er jo en stor pige, så hvis jeg skulle iføre mig i dem, ville de ligne bodypainting :) :) :) Thi hi... :) :)
Nej, jeg skal kun bruge stoffet til at sy noget andet af, blomster eller noget i den dur.
Jeg skal nok skrive på bloggen med det samme, hvis jeg ser sådan nogle gode loppefund igen.
Knus Tina

angie sagde ...

boah!!!!! was für wunderschöne teile!!!!! ich bin ein wenig neidisch, lach!!! vor allen dingen die "mimi (white)" teile finde ich super!!! ich habe in einem alten online katalog von green gate geblättert und habe die teile gefunden!!! es ist green gate sommer 2008!!! ich habe den katalog!!! wenn si möchten, kann ich ihnen den katalog als pdf senden, viele grüße