onsdag den 7. september 2011

Genbrugs guf :)

Igår var jeg lige et smut forbi vores lokale genbrugs forretning. Der kigger jeg ind engang imellem, for nu og da kan man finde nogle rigtig fine ting, til næsten ingen penge.

Jeg fandt blandt andet denne fine Greengate opslagstavle.

Fejler bare ingenting :) Jubbiiii ....

Denne søde trækasse. Skal bare lige fikses med lidt maling.

 Super sødt fad og lysestage med hjerter til ialt 7 kr. tilsammen. Jeg har nemlig 3 lidt mindre lysestager,
i samme motiv som den der er vist her. Fadet vil jeg bruge til jul med et bloklys på, det tror jeg at det vil se hygsomt ud  :)

Babylyserødt hæklet slumretæppe.

Hæklet lyserødt viskestykke til 4 kr. Perfekt til køkkenet til at tørre hænder i :)

Genbrugsforretninger er næsten, men også kun næsten, lige så gode som loppemarkeder.
Man skal bare være der på den rigtige dag og tidpunkt ( hvornår det så end er  :O) , så kan man altså godt være heldig.

Kan I nu alle have en dejlig dag.
Her byder jeg solen hjertelig velkommen, ovenpå en ordentlig omgang regn det varede hele natten.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

ALSÅ Tina sikke du kan og nogen fine ting du der har fundet også til ingen penge.Er så glad for min Greengate skjorte som forbliver en skjorte Knus Else og forsat rigtig dejlig dag

Camillaeli sagde ...

Sikke nogle gode fund....... Du har da helt klart "loppe-øje".

Maj-Britt Johansen sagde ...

Nyt blog hoved det er da rigtig fint,skønne farver -i like -have en god weekend knus Maj-Britt