torsdag den 26. januar 2012

Beagle hvalpe

Mine forældres beagle Candi, har fået hvalpe, 3 stk. blev det til 2 tæver og 1 han. De blev født d. 16/1-2012 fra kl. 01.30 om natten til 03.20 om morgen. Og jeg var med til fødslen, det var noget af en oplevelse. Jeg blev ringet op kl. 01.45 af min mor at fødslen var gået igang. Så så man lige mig at jeg kom hurtig i bad og så afsted til Taastrup. Det var en helt fantastisk oplevelse og helt unikt. Nu er de blevet godt 1½ uge gamle og de er bare de lækreste skabninger jeg endnu har set. Jeg var lige et smut forbi i går og hilse på de små beagle hvalpe og deres moar. De er allerede blevet rigtig store og har tredoblet deres vægt og engang i næste uge skulle de få øjne og ørene skal åbne sig. Hvalpe er jo blinde og døve ved fødslen, men de er skisme stadig bedårende alligevel. Hvis der er nogen der skulle være interesseret i beagle hvalpene, kan mine forældre kontaktes på følgene steder på bloggen  Beaglen Candi's hvalpe ( Her kan du læse alt om Candi's graviditet, fødsel og hvad der videre kommer til at ske og på denne hjemmeside HER ( Her kan du læse alt om alle deres beagler som de har haft igennem 27 år ). Du kan også se hvalpelisten samt stamtavlen inde på Beagle klubbens hjemmeside tryk HER.












Den lykkelige og stolte moar til 3












7 kommentarer:

Petitflora sagde ...

Årh Tina, hvor er de skønne og sikke en oplevelse at være med til fødslen
Vi har en cocker spaniel, også en SKØN hund

Knus Anja

Ditte sagde ...

Tillykke med dem, hvor er de dog bedårende. Håber I finder de perfekte hjem til dem når den tid kommer, nyd dem så længe :)

Sommerhusstil sagde ...

Nåååååå hvor er de søde :O) Klem Betina

Anna Berit sagde ...

Åååh hvor er de bare søde, Tina! Har aldrig selv prøvet at få hundehvalpe, men har fået kattekillinger et par gange. Det må være utrolig lækkert med sådan nogle størrelser i familien, (synes det er svært at sende dem videre...) :( Men sådan er det jo. Nyd dem, for der bliver jo liv og glade dage, med flere sådanne størrelser, hihi! Stort knus herfra!

Anette sagde ...

Hej Tina
Hvor er de søde.
God aften til dig fra mig
Knus Anette

Lulufant sagde ...

Tak Anja.. De er bare så bedårende.. En Cocker Spaniel er bare også en helt vild sød hund. Min nabo har en i cognac farvede. Min beagle hund Fanta står tit og "snakker" igennem hækken.

Tak Ditte, det håber jeg bestemt også at mine forældre gør. Ellers nupper jeg dem med hjem til mig selv. Ja, de 8 uger går jo desværre lidt for stærkt.

Tak betina, de er bestemt bare nusser :)

Tak Anna Berit, Jeg tror bestemt heller ikke at det bliver nemt for mine forældre at komme af med dem. Det er deres første kuld nogen siden.. Så jeg tror at de kommer til at græde snot nok de bliver hentet af deres nye ejere.. Og mig med, jeg kan slet ikke klare at tage afsked. Så de skal bestemt nydes i de næste 6 ½ uge :)

Tak Anette og lige lige måde :)

Rigtig god weekend til Jer alle sammen
Knus Tina

Anne O sagde ...

De er da helt uimodstålige! Knus Anne