tirsdag den 7. august 2012

Småt men godt

Det blev ikke til det helt vilde i søndags på loppemarkedet. Men sådan skal det også være engang imellem, ellers mister man bare gnisten hvis det lykkes hver gang. Men... lidt har jo også sin ret og man skal være glad for det man så har fundet. Og det er jeg bestemt, jeg har også nogle gamle loppefund, som jeg kan gå at hygge mig med at gøre i stand.
Det blev til dette søde facet slebet spejl med de sødeste blomster på fra House Doktor. Og en fin lyserød ( selvfølgelig den farve ) klemmelampe til blot 2 kr. Og lampen var en jeg havet kigget efter, så det kunne ik passe bedre :)
Jeg har kastet mig over den lysegrønne maling for tiden, ved ikke lige hvad der sker for mig. Men jeg syntes nu meget godt om, at der er noget der bryder alt det lyserøde og lyseblå. Ikke at farven er total ukendt for mig, for jeg har da noget Greengate i den flotte ( syntes jeg selv ) lysegrønne farve. Men lysegrønne møbler er altså nyt for mig. Men jeg tror at den er kommet for at blive i mit hjem. Jeg har allerede fået malet en af mine bondestole i den skønne farve og en lille skammel, men det opdagede I måske allerede da jeg vidste Jer mit nye maleri forleden. Men I får altså lige et billede af den alligevel. Sjovt at se som farver kan påvirke os mennesker :)
















7 kommentarer:

Anette sagde ...

KUK KUK det er bare mig :-)))

Lidt men godt :-)Fine lopper..

Jeg kan altså rigtig godt li den lyserøde og lyseblå farve.
Men det kan være jeg vokser til den grønne, når jeg ser det sammen med alt det nye greengate.

Godt med lidt lopper på lager, især med det vejr vi har.
For der er da nok dage til alt det kreative.
Knus Anette

Unknown sagde ...

Hej Tina.
Hvor er det altså bare nogle skønne lopper du har fundet dig. Og så flot du bor ;-) Jeg bliver jo helt misundelig, men mon ikke jeg, med tiden, selv får ommøbleret og skiftet ud så alting bliver som jeg vil have det. Det er så dejligt med alle de gode ideer jeg kan finde på de forskellige blogs og GG siden.

Jeg ønsker dig en fortsat god dag.
Knus Elin

malla sagde ...

Ihanaa!!!Oi että!:)Suloinen tuo astiakaappi ja kaikki nuo ihanat Greengatet!<3

Alessandra sagde ...

Dear Tina your shopping is always very beautiful. I love your style and your very pretty and romantic home.
Kisses.
Alessandra.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hej Tina

Det var da nogen fine fund du fik med hjem igen igen:-))

Kenneth er også igang med at sprøjtmale mine sager med denne grønne spray, som jeg viste på bloggen i sidste uge, den er så smuk, så jeg glæder mig til det står klar.

Har godt nok en grøn kommode, som jeg har patineret for en del år tilbage, men ellers er det også mest hvid, lyserød, lyseblå og pink det går igen i vores hjem og så selvfølgelig den nye turkis/ grønne, den er faktisk også rigtig flot:-)

Den skulle du prøve, den farve jeg har fundet er så frisk i farven, hvis du har lyst må du godt få koden.

Ha´en dejlig dag

Knus Susi

Mette, FjellroMantikk ♥ sagde ...

Heisann:)
Ah,nydelige bilder av det skjønne interiøret ditt♥Veggskapet med nettingdør var utrolig flott!!!

Elsker de sarte pastellene du bruker:)

Klem fra Mette.

Lulufant sagde ...

Pip pip Anette :D)))
Jeg er sten sikker på en du en dag er " moden" nok til den lysegrønne også. Den er rigtig sød, jeg skulle også lige have en tilvendings periode på et ½ år, fra da jeg begyndte at samle på de lysegrønne ting :)

Hej Elin :)
Tusinde tak, det skal du da bestemt ikke være misundelig, det fører ingen steder hen :) Alt det du ser i mit hjem er fra loppemarkeder og ting sat til stor skrald, billig måde at lave om på. Men jeg elsker det :))) Og tak i lige måde..

Tusinde tak Malla :)

Tak søde Alessandra for dine altid søde kommentar :)

Hej Susi :)
Uhh... ja, det gælder jeg mig til at se, hvordan Jeres badeværelse kommer til at se ud.. Du må vise din grønne kommode på din blog på et tidspunkt, vil vildt gerne se det, Overvejer nemlig at male min servant i den lysegrønne farve.. Men ved ikke om jeg tør.. Uhh... jeg er ikke så god til koder, jeg blander jo altid mine farver selv, jeg syntes nemlig sjældent at de passer så de farver man kommer hjem med, så det er nemmere for mig at blande selv.. Ellers tak Susi <3

Hej Mette :)
Jeg er også rigtig glad for det glasskab, kan godt li' når man kan se hvad man har bag lågerne, specialt når man som jeg har Greengate, så kan det ikke andet ind at pynte..

Ha en dejlig dag alle sammen
Knus Tina