torsdag den 16. januar 2014

Pretty in pink

Har haft lyst til at lave lidt collager i min ynglings farve, nemlig den sarte baby lyserøde.
Syntes den er sådan en fin og glad farve, som kan kombineres med så mange andre farver og giver et vidunderligt samspil. Har været helt tosset med denne sarte pastelfarve siden barn ben og er det som sagt stadig. 
Har lavet disse marengs kys som er ret så dekorative, de er så fine og kan holde rigtig længe hvis de ikke får fugt og luft. Jeg opbevarer mine i min Greengate dåse og har også en del under - som vist på billederne på et fad, dog med en glasklokke over.
Har du også som jeg haft en ynglings farve som har fuldt dig altid ?





7 kommentarer:

Frk Tilde sagde ...

Hej Tina - hvor er det skønt at "møde" en anden som også knus-elsker lyserød - har også altid været min ynglingfarve, men har også fået mange kommentarer om det 😄hihi

Frk Tilde sagde ...

Hej Tina - hvor er det skønt at "møde" en anden som også knus-elsker lyserød - har også altid været min ynglingfarve, men har også fået mange kommentarer om det 😄hihi

Loppe sagde ...

Hej Kopowski !
Jeg ææælsger også lyserød... Den dér 1950´er lyserød som jordbærmilkshakes og gamle Italienske scootere har...

MEN min all-time favorit er Lyseblå ! ... og marienblå og lidt brun.. og

Så jeg vil sige
50% Lyseblå
25% Marineblå
10% lyserød
5% Rød
5% Brun
5% resten ( Lilla, gul og grøn får kun promiller )

Knus fra Loppe
der synes det er smukke billeder !

Lulufant sagde ...

Weiiiii hvor skønt at møde en ligemand Frk. Tilde i de samme ynglings farver, ja, jeg har bestemt også hørt for det som du. Men jeg har bare ikke vokset ud af den baby lyserøde farve endnu.

Lulufant sagde ...

Hejsa Lopsen
Ejiii det havde jeg faktisk ikke regnet med at du også elsker lyserød. Vidste nu godt at din favorit var lyseblå, havde dog ikke regnet med at den røde kun var til 5 %... Jaaaa.. lige præcis, ville så gerne have sådan en pastelfarvet dinner 50´s køkken og drøne rundt på een af de scootere. Jeg ville se så øm ud ik.. hø hø..
Knus

Anette sagde ...

Fantastisk smuk farve :-)
ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆlsker lyserød

Rikkeb sagde ...

Kære Tina,
Det er så smukt det her !!!! Du bor jo bare så flot og dejligt.
Jeg elsker også lyserød, - men ændrer meget smag efter vind og vejt og årstider. Her i januar skal det være hvidt , hvidt og lysegråt. I februar kommer der knald på farverne til fastelavn, marts og april er gule og grønne, maj-juli er lyserøde og pink, august og sep er lillae, okt er bund, november er grå og december er rød og hvid :-)